Monday, February 18, 2008

Ready to go

آماده سفر

به هر ترتیبی بود بلاخره ویزای سوئد به دستم رسید و باید برای رفتن به اروپا آماده بشوم نمی دانم چرا بعد از دیدن فیلم پرسپولیس مدام به این فکر می کنم که نکند توی اروپا این اختلاف فرهنگی باعث منزوی شدنم بشود چون در اینجا (ژاپن) با حضور تعداد زیادی ایرانی وچندتا از دوستان قدیمی از نظر حسی بسیار لب مرز حرکت می کردم چه برسد به جای که اصلا هیچ اطلاعی از آن ندارم و نمی دانم چه جوری خواهد بود و ضمن اینکه وقتی آدم سنش بالاتر هم می رود کمی حساستر و کم حوصله تر هم می شود ... بگذریم همیشه هر تغییری را باید مثبت نگاه کرد زیرا زندگی با همین تغییرات پی در پی مفهوم پیدا می کند .... راستی به محض خبر گرفتن پستداک در سوئد و گرفتن ویزا دائم به این فکر می کردم چه چیزی باید برای خودم به عنوان تنوع و تغییر روحیه بگیرم ... راستش را بخواهید خریدن لباس تنها چیزی که همیشه برای من جالب است پس رفتم تا گرمترین کاپشن موجود در شهر را پیدا کنم و بعد از سه روز قدم زدن و دیدن تمام مغازهای موجود در مرکز شهر بلاخره پیداش کردم فروشنده تضمین دد که با این کاپشن به قول اینها اولتراداون(Ultra Down) تا دمای زیر 30 درجه را هم به راحتی دوام میارم اگر چه بعد پوشیدنش درست مثل یک گوجه فرنگی گرد شدم اما راست می گفت حسابی گرم بود یک هفته هم وقت داشتمبدون جدا کردن برچسب خرید برشگردانم با یک بار پوشیدن در هوای خیلی سرد اینجا فهمیدم که ارزش خریدنش را دارد خلاصه بیشتر پول باقی مانده این ماه توی حسابم را دادم کاپشن که حدود 900 دلاری پام آب خورد اما به جاش الان با خیال راحت می روم به یک کشور سرد سیر ....

1 comment:

Anonymous said...

salam! vaghan dastane ghashangi bood! kaare khoobi ham kardin ke dige too persianblog neminevisin! mozakhraf shode... makhsoosan inke weblog haye por binanda ro mizare! movafagh tar bashid!